Na een aantal fijne jaren in Bourguignon zijn we weer een nieuwe weg ingeslagen.
Ons franse huis is verkocht. Wel met een gemengd gevoel. Het blijft een fijne plek maar het is tijd voor nieuwe avonturen.









Brocante dans la maison

dinsdag 1 november 2011

Alvast iets voor de keuken

Het huis staat al vol met spulletjes maar het is natuurlijk leuk om er iets van onszelf van te maken. Vandaag bij de wibra een paar leuke spulletjes gekocht voor de keuken. Het kost niks maar is errug leuk. Da's 1 :-)



Ik heb trouwens in ons nederlandse huis ook al een heleboel staan wat mee naar Frankrijk gaat. De boekenkast kan eens worden uitgemest en op zolder (dat zullen een paar familieleden wel weten) staat een heeeeleboel wat we eens moeten uitzoeken. Wij hoeven ons niet meer te vervelen :-)

3 opmerkingen:

Heleni zei

Ooh ik stel me jouw nieuwe keuken al voor........
prachtig franse brocante stijl, met mooie decoraties en een heerlijk sfeertje.....

groet Heleni

monique zei

Ja, ik zie het ook al helemaal voor me. De keuken zal wel blijven staan maar ik ga het geheel wel opknappen.Ik heb op het blog van Brocaatje gezien hoe dat heel gemakkelijk kan. Zo wordt het echt van ons. Het blijft allemaal nog wel een beetje onwerkelijk. Dat zal wel over zijn zodra we de sleutel hebben ;-)
Liefs, Monique

Maria zei

Hoi Monique, bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog.
Wauw wat een mooi huis en gaaf hoor dat je je droom achter na gaat. Leuke spulletjes heb je gekocht. Ik heb die kalender ook in mijn handen gehad maar twijfelde en heb toch die andere genomen met de roosjes en IJfeltoren er op.
Groetjes
Maria