Na een aantal fijne jaren in Bourguignon zijn we weer een nieuwe weg ingeslagen.
Ons franse huis is verkocht. Wel met een gemengd gevoel. Het blijft een fijne plek maar het is tijd voor nieuwe avonturen.









Brocante dans la maison

vrijdag 28 september 2012

la cage aux oiseaux


Deze keer een Franse titel.....ben begonnen met Franse les en dat valt helemaal niet tegen. Ik ben ingestroomd in de 3e cursus en ik kan redelijk meekomen met de rest.
Ze hakkelen net zoveel als ik ;-)) Het is ook nog een gezellige groep dus dit gaat goed komen!!! Over een tijdje gaat dit blog dus verder in het Frans .....................................grapje!!!!!

Maar beloofd is beloofd.....hier is de vogelkooi beland.
Nu zitten de mooie vogeltjes erin die ik van mijn schoondochter heb gekregen. Straks zal er wel iets van kerstversiering inkomen. Ik heb nog wat engeltjes....misschien wel leuk.

Maar nu vogeltjes :-)





Liefs, Monique

2 opmerkingen:

Rozen van papier zei

Succes met je franse les, zo'n mooie taal. Schattig vogelkooitje,

bisous Janny

Anoniem zei

Ziet er leuk uit, hou het deurtje maar dicht anders gaat Kill-mousky er nog mee van door!
Groetjes Adri.